توصیه های پیش امتحانی

   به دلیل نزدیک شدن امتحانات میدترم-از طرف دانشگاه به مدت یک هفته تعطیل شدیم . ولی این اصلا به معنی تفریح بیشترنیست. همینجا لازم می دونم به اون دسته از دوستانی که امتحانی رو در پیش دارند نکاتی رو یادآوری کنم.

           توصیه های ضروری پیش از امتحان

1)اول از هر چیز سراغ text book های خود بروید که مدتی تنها بودند و از در دوستی با آنها تا کنید بدون اینکه به وزن یا قیمت آنها بیندیشید-به هر حال مطمءنا مدتی از زندگی را اجبارا باید به آنها تعلق داد.

2) به یاد داشته باشید موقع درس خواندن افکار منفی زیاد به سراغمان میآید. حتما نتیجه خوب امتحان را در نظر بگیرید و مرتب به خود یادآوری کنید که"چون زحمت کشیده ام موفق می شوم." البته این نکته در مورد آنهایی که تا به حال کمکاری کرده اند ممکن است نتیجه عکس بدهد!

3)سعی کنید از درس خواندن لذت ببرید و مرتب برای فرار از درس Break های طولانی نگیرید.

4)در این مدت به تلفن,(Cell Phone, Internet,PM,Messaging)کمی بی اعتنا شوید. Email و تماسهای کوتاه مانعی ندارد.

5)خواب کافی بسیار مهم است.در صورت احساس خواب آلودگی تعارف را کنار بگذارید و به قهوه-شکلات و شیرینی زیاد هم اتکا نکنید وگرنه بعد از امتحانها با مشکل اضافه وزن مواجه خواهید شد.

 6) از مصرف هر گونه غذای (fast food, junk food) به شدت بپرهیزید-چنانکه فرصت کافی برای صرف غذا در منزل ندارید-فقط مریض شدن موقع امتحانات را در نظربگیرید و شرایط سرویس دهی بیمارستانها آنهم موقع شب.میل خودتان است اگر می خواهید توسط یکhome call Doctor خوابالود معالجه شوید.

7)در این مدت اگر کسانی پیدا شدند که از پیشرفت درس خواندن خود بسیار می گفتند, بدانید که آنها هدفی جز تضعیف روحیه شما ندارند. نسبت به گفته آنها هم بی اعتنا شوید.هر کس روش خاص خود را دارد. 

8)روزهای امتحان هم روزی شبیه روزهای دیگر است_ Just take it easy.

 برای همتون-چه اوناییکه امتحانی ندارید و کبکتون خروس می خونه- چه اونهایی که به زودی در پیش رو دارید_ آرزوی موفقیت دارم. 

من هم بروم سراغ کتابهای نازنینم که مدتی است باهاشون صمیمی تر شدم.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
یوکابد سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 10:12 ب.ظ http://youkabed.blogsky.com

سلامممممممممممممممممممممم
خوبی الهام جونم ؟
بابا من همیشه در کنارت هستم تمام چیزایی که میخوای برات ایمیل میکنم تا حسابی فول بشی گلم امیدوارم دوست خوبی برات بشم یوکابد همیشه دوست داره

پدر(نم نم) چهارشنبه 21 بهمن 1383 ساعت 01:31 ق.ظ http://father78.persianblog.com

من امتحان ندارم....دلت بسوزه

سارا پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 06:34 ق.ظ http://memoire.persianblog.com

:) موفق باشی الهام جان....

یوکابد یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 04:14 ق.ظ http://youkabed.blogsky.com

سلام
خوبی الهام جونم هر چی منتظر شدم نیومدی یادم اومد امتحان داری گلم .
من منتظر میمونم امتحانهات تموم شه یادت نره ها من منتظرمممممممممممممممم

اروس یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 10:11 ق.ظ

الهام عزیز برات ارزوی موفقیت می کنم! منم ماه دیگه یه امتحان مهم دارم.. ای میلت رو در اولین فرصت ججواب میدم... خوشحال شدم از اشناییت!

پدر(نم نم) دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 03:24 ق.ظ http://father78.persianblog.com

هنوز داری امتحان می دی؟...یه چیزی:حالا تو امتحان داری چرا در دکون ما دکترا رو تخته می کنی؟....دهه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد